511 POZIOM RELAKSU


 






Mamy już wrzesień i choć moje wakacje jeszcze się nie skończyły, pewnie znajdą się tacy, którzy w to lato nie zdążyli do porządku wypocząć. I właśnie tym osobom polecam wycieczkę do Ogrodzieńca. Do zobaczenia Zamek i Gród na Górze Birów. A zaraz po historycznej wyprawie, warto pójść kawałek dalej przez las. Tuż za ruinami Zamku, wtopiony w naturę, piękny POZIOM 511 Design Hotel & SPA! Hotel położony jest na najwyższym szczycie Jury Krakowsko-Częstochowskiej na terenie Parku Krajobrazowego Orlich Gniazd. 

Odwiedziłam to miejsce tylko i wyłącznie ze względu na ich fantastyczny basen (tak, jestem Wodnikiem i każda woda działa na mnie jak magnes). Już dawno nic tak nie zauroczyło mnie prostotą, nowoczesnością i designem. Idealny pomysł na jednodniową wycieczkę i relaks wśród wapiennych skał :) Nie zastanawiać się i ruszać! Trochę miejsca w basenie możecie zostawić pod koniec września. Wrócimy na Jurę polować na zachód słońca.

You May Also Like

0 komentarze